Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 24, 2013 19:13:32 GMT
De koning en koningin van Arendelle hebben twee dochters, een oudere dochter van 17 en een van 15. De oudste dochter heeft een kracht en daarom hebben ze besloten om jongeren met krachten bij hen te laten wonen. Hen onderdak te bieden en hen op te voeden als hun eigen zoons en dochters. Echter, blijven de deuren altijd gesloten, want niemand mag het weten. Het is niet normaal en je word gezien als een heks of monster. Het enige probleem is, hun dochter weet er niks vanaf. Het meisje is ooit tegen haar hoofd getroffen en daardoor heeft ze een witte pluk in haar haren. Maar dat is niet het enige, dit zorgt er namelijk ook voor dat ze geen herinneringen meer heeft aan magie. Iets wat ze dan ook niet mag weten en iedereen ook netjes probeert om voor zich te houden. Al kan het dat wel moeilijk maken om met haar om te gaan. Alle krachten komen vanuit de handen en iedereen loopt dan ook vaak met handschoenen aan om alles tegen te houden. Natuurlijk wil dit niet altijd lukken. Vaak ben je geboren met een kracht, al zou het kunnen dat je erdoor vervloekt bent. Lijst met krachten: -Air and wind manipulation Ability to control, generate, or absorb air or wind
-Animal control Ability to communicate with animals, birds and even aquatic creatures and get them to perform tasks on command
-Cold and ice manipulation (Bezet) Ability to reduce the kinetic energy of atoms and thus reduce temperature, can be used to control, generate, or absorb ice
-Earth manipulation Ability to control earth; sand, stone, rock, lava, dirt, or other minerals
-Fire and heat manipulation Ability to control the kinetic energy of atoms to generate, control or absorb fire
-Plant manipulation Ability to create, control, manipulate or animate plant life
-Water and moisture manipulation Ability to control, generate or absorb water
Kracht: Naam: Leeftijd: Geslacht: Innerlijk: Uiterlijk: Extra: Kracht: Cold and ice manipulation Naam: Luna Serpine Leeftijd: 17 Geslacht: Vrouw Innerlijk: Je merkt soms dat ze best speels kan zijn, maar ze is erg bang omdat ze haar krachten haast niet kan beheersen. Is teruggetrokken. Uiterlijk: Extra: Kracht: X Naam: Mia Serpine Leeftijd: 15 Geslacht: Vrouw Innerlijk: Druk, speels, kan niet stilzitten, nogal vreemd en opgewekt. Uiterlijk: Extra: Ze heeft geen krachten, maar weet er ook niks vanaf. Degene die in het kasteel zijn komen wonen hebben beloofd om haar niks te vertellen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 25, 2013 8:30:09 GMT
Je spreekt over jongeren, tot hoe oud ongeveer, ik heb een te gek personage voor in deze rpg maar faceclaim en zo is hij meestal 28 :}
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 15:46:55 GMT
Niet ouder als 24 eigenlijk… kan hij geen 23 ofzo ?
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 15:48:44 GMT
facecliam lijkt te oud, ben ik bang xD tenzij je je inbeeld dat hij jonger is xD
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 16:00:46 GMT
Nja probeer het zal ik zeggen X3
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 16:31:14 GMT
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 19:02:23 GMT
Luna:
Ze zat op haar kamer, haar blonde haren netjes in een vlecht. Een donkere jurk aan, ze wilde namelijk zo min mogelijk opvallen. Ze had handschoenen aan, zo hoopte ze dat er niks gebeurde en dat er nergens geen ijs kwam. Ze had er echter nog geen controle over en de handschoenen zorgde er voor een groot deel voor dat er niks gebeurde. Maar ondanks dat bleef ze in haar kamer zitten. Toen er iemand op de deur klopte keek ze om.
Mia:
Weer klopte ze op de deur. "Luna." Zei ze dan ook rustig. "Kom naar buiten, ik heb je al eeuwen niet meer gezien." Probeerde ze, klonk wat wanhopig. Vanaf toen ze klein waren had ze Luna al niet meer gezien. "Ga weg, Mia." Een zucht liet het meisje horen om van de deur weg te lopen. Ze liep richting de galerij, waar prachtige schilderijen hingen. Daar ging ze zitten, ze snapte niet waarom alle deuren dicht waren en waarom haar zus niks meer met haar te maken wilde hebben.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 19:41:23 GMT
Balthazar Blake
Rustig zat hij op een bankje in zijn kamer die hij hier had gekregen. Hij kwam er niet vaak uit, iedereen kon ngoal vrolijk zijn, en Balthazar snapte de vrolijkheid niet altijd, en grapjes moest hij ook niets van hebben. Hij lachte niet snel, was behoorlijk serieus, en dat maakte de man ook over het algemeen wat afgezonderd van de rest, en daarom zag je hem niet. Geboren in een klein dorp, hier vlakbij.n Al als jonge jongen had hij door dat hij anders was, maar Balthazar, of zoals hij zich altijd voorstelde, omdat zijn voornaam voor hem echt verschrikkelijk was, Blake. Hij snoof even voor een moment, en keek kort rond. Hij verlangde toch wel weer eens naar de buitenlucht, om zijn oude vrienden weer op te zoeken, maar hij wist dat het niet ging, hij wist dat het niet kon, want Blake had al een behoorlijke ramp veroorzaakt, huizen vernield, en ook al wisten mensen niet dat hij het was, en had zijn moeder, die als enige wist wat hij had, gezegd dat hij moest blijven, dat Blake er ook kon werken, hij vertrek en raakte hier terecht. vraag hem niet waarom, maar hij was hier al geruime week, al bleef hij in deze kamer, en had hij nog geen anderen gezien.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 21:39:20 GMT
Mia:
Ze zuchtte, ze hadden meerdere mensen onderdak geboden. Net zoals haar zus bleven deze vaak op hun kamer. Ze snapte het niet, waarom wilde niemand naar buiten kwam. Ze had zo vaak als klein kindje bij de deur van Luna gestaan om gevraagd of ze wilde spelen. "Wat doe ik verkeerd?" Mompelde ze tegen zichzelf en keek naar de schilderijen. Waarom was het zo gegaan en moest ze zichzelf altijd vermaken in dit grote kasteel? "Wat is er mis met iedereen!" Riep ze haast, gefrustreerd dat ze hier alleen maar tegen dichten deuren moest praten. Niet naar buiten, de ramen waren met de luiken altijd dicht. Ze schrok op toen ze voetstappen hoorde. "Lieverd, we moeten gaan." Mia keek geschrokken op en zag dat Luna daar stond met haar ouders. "Wie?" Vroeg ze geschrokken. "Vader en ik." Vertelde haar moeder en Mia keek even vragend naar Luna. Ze was hier? Ze slikte, knikte wat versuft. Luna zei haar ouders gedag en ging toen weg van Mia en weer terug naar haar kamer. Mia gaf haar vader en moeder een knuffel en deze gingen weg. Misschien dat ze nog langs de andere mensen zou gaan die hier woonde, maar Mia bleef hier, de enige 'mensen' die ze zag. "het komt goed Frederik." Zei ze tegen een schilderij. Al wist ze niet of dat wel echt zo was. Natuurlijk was er nog personeel, maar dat was anders.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 21:54:46 GMT
Balthazar Blake
Hij snoof even en liep nu naar de kast waar hij zijn hoed vanaf pakte. Hij wist het even niet. Ergens voelde hij zich hier veilig, aan de andere kant wou hij verder trekken, want hij wou niemand tot last zijn, en hij had het idee als hij hier bleef dan was hij mensen tot last na zijn idee. Hij trok zijn laarzen aan, streek er over heen met zijn hand en stond daarna weer op, en liep naar de deur die hij open deed, en naar buiten liep. Hij zou die vrouw en man vertellen dat hij vertrok, dat hij verder ging reizen, want hij wou gewoon simpelweg niemand van last zijn eigenlijk. En dit was zijn vrij keuze, en hij geloofde heel erg in vrije keuzes.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 22:04:22 GMT
Luna:
Ze liep terug naar haar kamer, maar zag dat er iemand zijn kamer uit liep. "Waar ga je naartoe?" Vroeg ze rustig, haar blauwe ogen keken naar de man. Natuurlijk wist ze dat hij ook een kracht had zoals haar, maar ze had nog nooit met iemand echt gepraat. Zelfs Mia was een groot vraagteken voor haar geworden. Maar nu zag ze hem lopen en hij zag eruit alsof hij naar buiten ging! Dat mocht niet, daarom zat ze hier, om de mensen te beschermen. Net zoals haar vader en moeder dat wilde.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 22:18:55 GMT
Balthazar Blake
Hij zag het mesje op hem afkomen en stopte even.'' Ik reis door, ik kan hier niet blijven zitten.'' Sprak hij rustig en keek haar aan.'' Ik reis door naar mijn oom in het noorden, hij kan mij vast geneze, van dit alles.'' Sprk hij en zuchtte even voor ene moment, en keek haar aan.'' en ik wil jullie niet tot last zijn.'' sprak hij er nog achteran, maar geen glimlach zat op zijn gezicht en hij nam zijn hoed even af, maakte een buiging, waar iets meer wind bij los kwam overigens dan bedoeld, en zette daarna zijn hoed weer op.'' Goedendag.'' was het laatste wat hij nog zei, voor hij zijn weg vervolgde richting de deur.
|
|
Years Old
IS OFFLINE
332 POSTS & 0 LIKES
Assassin
|
Post by Kanta on Dec 27, 2013 22:26:58 GMT
Luna:
"Dit is niet te genezen." Zei ze hem na, was niet van plan om hem achterna te gaan. "Daarbij dacht ik dat volwassene meer moesten weten van beleefdheid en dankbaarheid. Mijn ouders helpen ons door hier te verblijven. Dat we niemand pijn kunnen doen." Ze keek hem met een wat bozere blik aan. "Laat je hier nooit meer zien." Mompelde ze tegen hem, ze was niet van plan om hem te stoppen. Als hij deze hulp niet wilde accepteren, dan ging hij maar weg. Al kon hij niet zomaar door de deuren naar buiten, die zaten op slot en enkel sommige personeelsleden hadden de sleutel. Maar ze liet hem voor nu even doen.
|
|
Years Old
Male
IS OFFLINE
597 POSTS & 2 LIKES
assassin 2de rang
|
Post by Enrico Ezio on Dec 27, 2013 22:50:41 GMT
Balthazar Blake
Hij zuxhtte even en keek even om toen hij op een afstandje sotnd en keek haar aan'' Ik doe geen mensen pijn, ik laat enkel gebouwen instorten. Moet te genezen zijn.'' sprak hij en boog op nieuw even.'' Tot ziens.'' Sprak hij nogmaals en liep door naar de deur, en merkte dat die op slot was.'' Wat is dit voor grap?'' sprak hij luid op voor een moment en keek even om zich heen, maar hij zag alleen haar in de verte voor een moment. Hij was hier op vrije keuze naar binnen gegaan, en nu mocht hij niet weg? wat was dit nu weer? hij zuchtte even en draaide zich om naar het meisje terug.'' waarom zitten de deuren op slot?'' vroeg hij behoorlijk serieus, en misschien ook wel iets geirriteerd eigenlijk.
|
|